نقد عکس

نقد عکس - درآمدی بر درک تصویر

نقد عکس

نقد عکس - درآمدی بر درک تصویر

نقد عکس

وبلاگ نقد عکس
دانشجویان مقطع کارشناسی عکاسی
دانشکده رسانه خبرگزاری فارس
استاد: دکتر محمد خدادادی مترجم زاده

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۱ خرداد ۹۴، ۱۸:۲۳ - mahtab
    سوفیا
  • ۲۱ خرداد ۹۴، ۱۸:۲۳ - محبانو
    لایک
  • ۲۱ خرداد ۹۴، ۱۸:۲۲ - mahtab
    لایک
نویسندگان

نقدی بر کتاب عکس رضا کیانیان با عنوان عکس های تنهایی



رضا کیانیان


در ادامه ورود بازیگران به حرفه عکاسی این بار نوبت به رضا کیانیان بازیگر سینما و تلوزییون رسید.بازیگران زیادی دست به برپایی نمایشگاه های عکس کردندو برای آنها دیوار های گالری ها خالی بود اما برای افراد با تجربه این حرفه دیوار ها پر است و بهانه های واهی بسیار.قبل تر اتفاق ناگوار ورود هدیه تهرانی به وادی عکاسی و بعدتر عکس های خنده دار و بچه گانه ی حامد بهداد.

این بار اما رضا کیانیان .او دست به تجربه ای فرم گرایانه و انتزاعی زده است. موضوع عکس های او از تراشیدن و کنده کاری از چوپ درختان است. بعضی از عکس های او کلیشه ای و بعضی قابل تامل است.بزرگترین فرمالیست عکاسی ادوار وستون این کار راتمام کرده است.او از فرم اشیاء همان عکس را صادقانه می گرفت اما عکس های رضا دست کاری شده است.او همان عکس را که می خواهد گرفته است که این کار هم خوب است و هم به عکس ها و فرم هاآسیب می زند و عکس ها رو به کلیشه می رود. عکس های رضاکیانیان به گفته خود عکس های تنهایی او هستند با این گفته باید او تنهایی به دیدن این عکس ها بنشیند.


نویسنده فاطمه ایرانی 

منبع: وبلاگ نقد عکس


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی